Jumaat, 14 Jun 2013

Tindak Balas Habbatus Sauda' Terhadap Penyakit

Assalamualaikum...

Hari ni yus nak berkongsi tentang tindak bals yang sering diadukan bagi mereka yang pertama kali menagamalkan habbatus sauda'. Kadangkala bila difikirkan adalah mustahil apabila kita mengamalkan sesuatu produk dan hasilnya adalah dalam jangka masa yang singkat. Betul tak...Pasti ada tindak balas antara badan kita dengan sesuatu makanan itu kan? Saya pengamal habbatus sauda - dijadikan sebagai supplement tambahan seharian (ALTAMIS HABBATUS SAUDA')



Bertikut adalah antara tindak balas yang mungkin berlaku sekiranya baru bermula mengambil Habbatus Sauda'  :-

  • Muntah (Masalah sistem penghadaman)
  • Demam (Masalah usu kecil /besar)
  • Najis Berdarah (Masalah lubang dubur dan buasir)
  • Cirit-birit (Masalah limpa/hati)
  • Berpeluh (Pengeluaran haba dalam badan)
  • Sengal Bahagian Sendi (Masalah urat darah dan reaksi kelebihan asid uric)
  • Sakit Pinggang (Masalah buah pinggang)
  • Sakit tekak / kerongkong (Masalah paru-paru)
  • Kencing Berbau (Masalah buah pinggang)
  • Kencing Manis bertambah (Masalah hati dan pankreas)
  • Pengeluaran haid berlebihan (Proses perubatan hormon dan masalah limpa)
  • Selera makan bertambah (Proses perubatan kolesterol)
  • Bengkak anggota badan (Masalah buah pinggang)
  • Gatal hidung dan berair (Masalah resdung dan alahan)


Itu di antara tindak balas yang berlaku. Untuk pengetahuan kawan-kawan, saya ni mengalami resdung yang teruk juga (sebelum mengamalkan Altamis Habbatus Sauda'). Boleh dikatakan setiap pagi akan bersin dan setiap hari saya rasakan kepala saya berpusing dan mata sentiasa berair. Alhamdulillah, setelah mengamalkan Altamis Habbatus Sauda yang dahulu dikenali sebagai Ariffbillah Habbatus Sauda', masalah resdung saya semakin lama semakin berkurang dan sekarang ni saya terasa lebih sihat! Alhamdulillah...:D

Selamat mencuba dan mengamalkan makanan sunnah yang hebat ini!
Untuk order, boleh hubungi saya :-

YUSNORSYAZANA
013-2892820
cutiecolour@gmail.com






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PENYUSUAN SUSU IBU TANGGUNGJAWAB BERSAMA

"Aku dah tak menyusukan. Buat apa nak tahu pasal susu ibu?" Alamak, selalu betul Yus dapat pernyataan begini. Iya, memang benar se...