Sabtu, 15 Jun 2013

Peluang Menjana Pendapatan dengan Altamis Habbatus Sauda'

Terlebih dahulu saya ingin mengcapkan jutaan terima kasih kepada pelanggan-pelanggan setia Altamis Habbatus Sauda kerana mempercayai makanan sunnah keluaran Spectrum technologies ini...

Mari bersama-sama kami untuk menyebarkan manfaat dan kebaikan Habbatus Sauda' ke mata dunia..Insya Allah..:D

Sekiranya anda berminat untuk menjadi pengedar Altamis Habbatus Sauda', berikut adalah terma dan syarat yang perlu dipatuhi untuk menjadi pengedar AHS ini.

  • Hanya perlu membuat pembelian minimum 10 botol bagi setiap pembelian.
  • Yuran agen adalah sebanyak RM25 seumur hidup. Yuran ini dikenakan kepada agen/pengedar sebagai komitmen agen/pengedar Altamis Habbatus Sauda'.
  • Kos penghantaran adalah RM15 (Semenanjung Malaysia)
  • Harga sebotol AHS untuk pengedar adalah 10% daripada harga pelanggan. Maknanya anda berpeluang menjana sedikit pendapatan daripada perkongsian produk ini.
  • Anda perlu memberikan link fb personal untuk dijemput ke group khas pemasaran AHS.
  • Perlu membuat pembelian setiap bulan untuk kekal aktif. Sekiranya pengedar tidak membuat pembelian selama 3 bulan berturut-turut, kelayakan agen/pengedar akan digugurkan.
  • Pengedar yang aktif layak dipaparkan di website dan FB page untuk memudahkan pelanggan berhampiran mendapatkan stok daripada anda.
APE TUNGGU LAGI? JOM SERTAI KAMI di ALTAMIS HABBATUS SAUDA.

Untuk pembelian pertama atau seterusnya, bolehlah menghubungi saya (yus) di 013-2892820 atau email di cutiecolour@gmail.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PENYUSUAN SUSU IBU TANGGUNGJAWAB BERSAMA

"Aku dah tak menyusukan. Buat apa nak tahu pasal susu ibu?" Alamak, selalu betul Yus dapat pernyataan begini. Iya, memang benar se...