Jumaat, 19 Ogos 2011

Tangguh!

Akhirnya setelah mengambil kira pandangan dan melihat dari aspek kewangan, maka dengan ini diisytiharkan bahawa saya akan mengangguhkan pengajian master saya untuk semester 2011/2012-1 ni..

Ini adalah disebabkan oleh faktor2 berikut:-


  • tarikh dijangka bersalin pada bulan disember (semester ni bermula awal september dan berakhir februari - so, time tu mmg tgh sarat n after give birth tu, sure la kne rehat kan..)

  • dijangka rumah siap pada bulan disember (kene uruskan pindah rumah n so on + guna banyak duit utk masuk rumah tu..yuran pengajian pun kne kumpul balik lah..huhu..


  • sekarang ni otak x boleh nak proses bahan master ni..pening3..daripada bayar yuran tp xdak progress, baik aku tangguh..

  • at least ade masa sampai bulan mac 2012 utk buat sket2 progress..kalau x, sure lupa yang diri sendiri ni tgh sambung master..haha..

  • yuran UTM dah naik melambung2, so mmg kene kumpul duit habis2an..(kalau terdesak sgt, ASB la jawabnye...sob3..)

  • xde semangat la nak blaja lagi..-ni yang sebenarnya..

SEKIAN..luahan hati saya pagi ini.


P/S : tadi call Amy ( FAB ) n dia minta isi Borang Penangguhan Pengajian, terima kasih Amy..Jasamu terlalu berharga..peace..:)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PENYUSUAN SUSU IBU TANGGUNGJAWAB BERSAMA

"Aku dah tak menyusukan. Buat apa nak tahu pasal susu ibu?" Alamak, selalu betul Yus dapat pernyataan begini. Iya, memang benar se...