Khamis, 11 Ogos 2011

Dah cukup dah..:)

Malam tadi berbuka di Katerina Hotel, Batu Pahat..dengan mak abah..mana la nak bawak encik abang (dah namanya PJJ, lainlah kalau ari minggu..hehe..) Jarak perjalanan dari umah ke hotel tu ade la dalam sejam..huhu..ponat aihh..

Sampai je hotel, carik2 parking..Then dok tempat yang betul2 dekat dengan tempat amik makan..Senang sket..aku pun dah malas nak jalan2 sgt..naik semput!haha..

Usai je berbuka, terus gerak g Masjid Batu Pahat..tapi dihalang sbb ade event ape ntah..(haih..nak masuk masjid pun tadak bule kaa...) Last2 g BPMall je..solat maghrib kat sana..Dah alang-alang kat BPMall, ape lagi..aku tarik mak ajak 'tengok2' baju kat FirstLady..Padahal dah janji dengan Kak Ana n Faezah nak g ari jumaat ni..Tp dah alang2 kat situ, ape lagiii..yeah!

Masuk je FirstLady, terus tengok2 baju jubah..yela kan..kalau baju kurung, baik soh mak buat..Kalau jubah, kne la carik..Lagipun tahun ni beraya dengan fesyen baru la..hehehe...jeng..jeng..jeng..suke!

Pilih punya pilih, last2 dapat la 2 jenis jubah. Satu wane soft pink, satu lagi wane kelabu..2-2 pon chantek..suke!

Ok la tu..Dah cukup dah baju raya tahun ni..td bukak email, Sunflower Shopp II dah pos jubah yang aku beli online tu..(2 helai jugak!) adoi!!x sabar...hahaha...

Aku hepi..yey!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PENYUSUAN SUSU IBU TANGGUNGJAWAB BERSAMA

"Aku dah tak menyusukan. Buat apa nak tahu pasal susu ibu?" Alamak, selalu betul Yus dapat pernyataan begini. Iya, memang benar se...