Rabu, 3 Ogos 2011

Ramadhan datang lagi...:)

Assalamualaikum....
Ramadhan datang lagi...tp Ramadhan tahun ni ada sedikit kelainan pada diri aku...Mana x nye, tahun lepas pose sorg2..tp thn ni pose bertiga...hihi...alhamdulillah..setelah 5 bulan mengharungi detik2 cemas (ye la tu..:P) demi nyawa satu lagi dalam perut ni...aku dah tertinggal 1 hari pose...baby mama jgn nakal2 yep..papa pun xde kat sisi sentiasa...hopefully setelah Ramadhan menjenguk hari ke-3, aku akan pose 2 hari penuh (semalam terkecuali)...hihi...

Tetibe semalam aku terbaca blog kawan lama yang x berapa lama sgt la-shida..ape2 yang ditulis semua mencuit hati...ni yang aku tergerak nak menulis blog yang dah bersarang dgn pelbagai serangga dan habuk2 yang menjadikan aku bersin...aaatttccchuuuummm!!haha...:D

Sebenarnya, utk entry kali ni xde ape yang aku nak tuliskan...bertemu di lain entry lah...hihi...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PENYUSUAN SUSU IBU TANGGUNGJAWAB BERSAMA

"Aku dah tak menyusukan. Buat apa nak tahu pasal susu ibu?" Alamak, selalu betul Yus dapat pernyataan begini. Iya, memang benar se...