Isnin, 22 Ogos 2011

Genap Seminggu Lagi...

Alhamdulillah...dah 22 Ramadhan...Perjalanan Ramadhan tahun ni sangat mendebarkan lebih2 lagi pada waktu selepas sahur..Sebabnya?? Takut makanan yang masuk tu terkeluar balik..hihi..Tapi kurniaan Allah..Sangat2 berharga..:)

Genap seminggu lagi nak menyambut Aidilfitri..Persiapan raya untuk diri aku dengan suami insyaallah semua dah beres. Tinggal kuih raya sikit2 untuk dibawa balik ke Teluk Intan je..Umah mak Kluang x payah cakap la..Nanti mesti berlambak2 kuih raya..hihi..

Teringat masa kecik-kecik dolu, pas sahur je mak mesti buat kuih raya..dan yang jadi 'tuang kacau' sama tu aku la..sape lagi kan..hehe..Tapi sekarang, pas sahur je siap2 nak g keje pulak..xde masa nak buat kuih raya pagi2 buta dah..Mak pun dah semakin berumur..Sori mak, anak mak yang ni x suka buat kuih..Tapi kalau nak, kita buat sikit2 ye...:)

p/s: Aku memang x suka buat kuih kecuali karipap...hehe...sbb hobi aku adalah MAKAN je..bukan memBUAT...hahaha...:D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PENYUSUAN SUSU IBU TANGGUNGJAWAB BERSAMA

"Aku dah tak menyusukan. Buat apa nak tahu pasal susu ibu?" Alamak, selalu betul Yus dapat pernyataan begini. Iya, memang benar se...