Khamis, 18 Ogos 2011

Kalau ikut hati...

Sabar je la aku dengan si R ni..x habis2 nak menyusahkan hidup aku dengan anak buah aku..Sabar je la..Laki bini pun sama je..

Itulah hidup, banyak yang suka kondem daripada yang saling membetulkan..Kalau boleh kondem selagi boleh nak kondem orang tu..Padahal kerja ko yang lain pun banyak kan..Nape payment aku je yang MESTI ko tolak! Padahal aku dah lengkapkan segalanya...Ko ni betul2 &*(*(&8)*()#@&#*@$* la...

Sabar je la..sabar sangat aku ni..

Aku kene kuat! Aku kene jadik JAHAT! hahahahaha...

Sabarlah...kalau ikut hati, boleh MATI! Sabar je la..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PENYUSUAN SUSU IBU TANGGUNGJAWAB BERSAMA

"Aku dah tak menyusukan. Buat apa nak tahu pasal susu ibu?" Alamak, selalu betul Yus dapat pernyataan begini. Iya, memang benar se...