Khamis, 11 Ogos 2011

H.I.T.A.M.

Arini ari khamis..Ari Batik Semalaysia..hihi..Tiap2 hari pun aku malas nak gosok baju..Last2 baju batik itam ni yang aku pilih..

Selesai match dgn tudung (plain itam jugak), aku dengan yakin melangkah pergi kerja..

Seawalnya tiba di opis..

Makcik cleaner tengok aku semacam..Ade yang x kena ke dengan aku arini?Urm..biaq pi la..sambil senyum dengan gembiranya, aku pun keluar dari opis utama (opis aku di bangunan lain)

Dalam pukul 7.45 kak Ana dah sampai opis..Ayat yang terkeluar dari mulut dia "eh, comelnya bos..baju baru eh?" Aku ingat dia ckp dgn sape..(sbb aku tgh khusyuk tgk dokumen atas meja..) Klaka jugak bila pk2..baju ni dah byk kali pakai..cuma aku je yang mls nak capai..

Pastu agak2 dlm kol 10 aku g lagi pejabat utama a.k.a pejabat depan..hihi..jumpa pulak Pn. Murni..Ayat yang terkeluar dari mulut dia pulak "Ayunya cik adik kita arini..." erkk...ayu ke?hahaha..gelak dalam diri..

Jumpa pulak dgn Halim, PAP opis ni..dia pun cakap dgn aku " Puan Yus, hitam itu menawan la.."

Oloh..arini ramai yang jumpa aku pk bende yang sama rupanya..HITAM!!

Hitam. Mutu. Keunggulan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PENYUSUAN SUSU IBU TANGGUNGJAWAB BERSAMA

"Aku dah tak menyusukan. Buat apa nak tahu pasal susu ibu?" Alamak, selalu betul Yus dapat pernyataan begini. Iya, memang benar se...