Khamis, 17 November 2011

Debaran kian terasa

Pejam celik pejam celik arini dah 17 November...whooaaa...dah masuk pertengahan bulan November yang ceria ni..;) Nanti x sedar tetibe je dah masuk bulan Disember...huhu...adoiyaiii...dah dekat!!

DAH DEKAT APENYE??

Fuh3...tarikh untuk kelahiran si manja makin hampir lah! Minggu ni dah 34 minggu...Rupa2nya dah 34 minggu aku bawak baby ke hulu ke hilir tanpa rasa jemu...(pasni xde insan yang bergerak2 dlm perut mama lagi...) sbb insan tu dah dikeluarkan...hihi...

Apa2 pun, aku harap semuanya selamat...Di kesempatan ni jugak, aku nak mohon sejuta/berbillion kemaafan dari hujung rambut sampai hujung kaki sekiranya terdapat apa2 salah silap pada insan2 yang pernah aku sakiti hatinya...Aku berdoa agar aku x pernah menyakiti hati insan bergelar manusia...ye la kan, hati sama merah..tp isi lain2...huhu...sekian lah...

p/s : Semakin dekat, semakin berdebar...;-)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PENYUSUAN SUSU IBU TANGGUNGJAWAB BERSAMA

"Aku dah tak menyusukan. Buat apa nak tahu pasal susu ibu?" Alamak, selalu betul Yus dapat pernyataan begini. Iya, memang benar se...