Isnin, 21 November 2011

Aku masih di sini

Alhamdulillah...Since last week i've count the day...tik tok tik tok..the clock still 'cocking'...owhhh...dah masuk mgu ke-35 la! adoiyaiii...Tp aku masih di sini..di kerusi pejabat yang x sbr untuk aku tinggalkan buat sementara waktu ni...aku ingatkan nak amik cuti 3 bulan...ape macam?cara x?hihi...ermmm..tp dlm cuti tu, aku terpaksa siapkan writing aku utk tesis aku...fuh!lama gak aku tinggalkan writing..xtau la camne nak mula balik...malas pun ade...rasa nak quit pon ade..tp x bole!!usaha tetap perlu diteruskan...kalau x, sampai bila2 pun aku terpaksa dok kat kerusi ni..duyaii..sbr je la...

Arini je dah masuk 21 November...Esok genaplah due aku (sebulan dr esok - 22/12/2011)...Rasa berdebar dah mula ade...n ape yang aku paling risau bila time nak bersalin tu...takut2 kalau encik suami xde di sisi...Mesti time tu huru-hara sket kn..ntah la..masa nya belum tiba lagi..kita tgklah nanti bila masa menjengah..kita pun rasa seram sejukkkk...hihi....:)

Ape2 pun, aku masih di sini..Masih boleh fokus dgn kerja...(haha...ye ke?poyo habisssssssss...lalala~~) Ada x cara untuk fokus lebih lagi?hahaha...kita tgk sape yang kenaaaaa...tata..

p/s : Esok masih di sini x?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PENYUSUAN SUSU IBU TANGGUNGJAWAB BERSAMA

"Aku dah tak menyusukan. Buat apa nak tahu pasal susu ibu?" Alamak, selalu betul Yus dapat pernyataan begini. Iya, memang benar se...