Rabu, 23 November 2011

Bengang vs bangang!

Ape punya bangang la! Nama je Pengurus Pusat, untung aku nak buatkan ubahsuai untuk bilik ko tu tau x? Aku siap fight untuk dptkan peruntukan utk 'pasang karpet' je pun kat bilik ko tu..Patutnya sejak awal lagi aku buat bodoh je permohonan ko tu...Wat mcm x penting pun kalau x tukarkan...what pppffftttttt!!

Dah tentunya ade kesilapan teknikal dalam sebutharga tu...dia boleh siap ckp, "nape x salahkan Tuhan"...Bodoh la ko ni!!Dah tentunya sebutharga tu manusia yang buat la bodoh!!! Ke ko ni memang bangang tahap 10??Sape ko nak salahkan Tuhan??Ya Allah...sabar je la aku ni...X de maknanya aku nak tolong ko lagi kau tau x?? Pasni aku pun dah tawar hati nak tolong ko mcm aku buat kat PKK tu...Kalau aku tolong ko pun, ape yang aku dapat??caci maki dari ko lagi?? Jgn harap la weii...Ko ingat aku pompuan, aku x boleh nak cantas ko??Haha..Akan aku pastikan permohonan ko utk thn 2012 xkan dpt 1 pun!!haaaa...jahat dah ni...sape soh aku jd jahat??ko kan??Ke ko nak salahkan Tuhan pulak??Memang ko ni dasar x profesional langsung!!Boleh blah laaa....G mampus dgn jawatan Pengurus ko tu!!

Aku mintak upgrade komputer pun ko susah nak bagi...Lagi la aku mintak ko tukarkan staf aku punya monitor komputer tu (yang patutnya dah boleh campak dalam gaung tu), ko punya la byk alasan...podahhhh...kalau ko nak mintak kat pejabat aku ni mcm2 alasan ko..siap ngadu kat mesyuarat Eksekutif lagi...mmg dasar ngampu la ko ni!!

Boleh blah la si pengampu BONCIT yang berjawatan PENGURUS yang bodoh dan bangang!!! Cuba paham kerja orang lain jugak mcm ko paham sgt kerja ko tu...

p/s : Hati aku memang tgh panas..Lagi2 tengahari skrg ni...Memang bikin panas!!

1 ulasan:

  1. nasib baiklah aku ni cepat cool, senang nak settle kje...fuhh..akhirnya settle juga...tp kepada encik PENGURUS tu, len kali sila bersikap profesional ye...menyampah aku tgk muka ko!

    BalasPadam

PENYUSUAN SUSU IBU TANGGUNGJAWAB BERSAMA

"Aku dah tak menyusukan. Buat apa nak tahu pasal susu ibu?" Alamak, selalu betul Yus dapat pernyataan begini. Iya, memang benar se...