Rabu, 17 April 2013

BERANIBERNIAGA 2013

Ohhhh...Ohhh...
Tengok tajuk dah mcm BERANI betul..haha..

Sudahlah dah lama x menjenguk blog sendiri.. Dah dekat bersawang...kikiki...Maaf la yer..Xde maknanya bz, tp skrg ni tengah membuat planning yang lebih baik..InsyaAllah..Doakan la yang terbaik ye kawan2...

Lately ni selalu je rindukan rumah..rindukan suami...rindukan masa untuk bersama anak-anak..Opsss...anak baru sorg...hahaha...Tahun depan, InsyaAllah..hehehe..(huhu..perangkaan Allah lagi detail)

Owh..berbalik dengan tajuk post arini..Hari ahad lepas (14/4) aku dengan Adila (resaksa comel) g Klinik Usahawan...BeraniBerniaga 2013 oleh Richworks (Dr. Azizan Osman) Sepanjang dalam seminar tu, serius boelh terbukak segala akal pemikiran yang sempit ni..hoho...Mcm mana nak berniaga, tu semua diajar...Oh..yang penting adalah MATLAMAT, ELMU, IMPIAN DAN TINDAKAN!!

Kawan2..doakan aku n Adi berjaya eh..Doa kalian adalah penting untuk kami...Untuk mak abah sygku n anakku, bersabar la eh dengan karenah aku yang ntah pape je lately ni...huhu...Ok, daaa...Jumpa di post akan datang..Nanti aku cite detail bisnes ape yang aku buat...Nanti aku pang pung pang pung cite kat sini, tetiba habuk tarak...

Sekarang masih dalam perangkaan...Memanglah LAMBAT BERTINDAK, LAMBAT MAJU....
Tapi apa-apa pun perlukan perancangan kan...hehe..chaiyok2!!

::MAMA HASIF::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PENYUSUAN SUSU IBU TANGGUNGJAWAB BERSAMA

"Aku dah tak menyusukan. Buat apa nak tahu pasal susu ibu?" Alamak, selalu betul Yus dapat pernyataan begini. Iya, memang benar se...