Khamis, 18 April 2013

MAMA HOMEMADE KARIPAP FROZEN

:: MAMA HOMEMADE KARIPAP FROZEN ::

Lai...lai...Lai...

Tajuk dah gempakz...hahaha....Sejak pergi ke Klinik Usahawan aritu, semangat untuk berniaga ni sangat2 berkobar2...Ape lagi, balik umah je terus cakap dengan mak untuk berniaga..Mak setuju..Ape lagi, JOM BISNES!!

Mak memang pakar dalam membuat karipap lapis (pusar).. Thats y aku mintak mak buat karipap frozen untuk dijual..Hehehe...Anak bagus x? kikiki...


Untuk harga promosi..aku jual RM3.00/paket (10 biji)..Tapi tu untuk promosi sepanjang minggu ni je la...kalau dah minggu depan, aku jual RM3.50/paket (10biji)...

Dan yang penting, hendaklah DIGORENG di dalam MINYAK YANG SEDERHANA PANAS ye....bukan dalam microwave and so ever...hehehe...kang jadi lain pulak...hahaha...:D

Alhamdulillah...Ni baru nak masuk hari kedua aku menjual karipap frozen..Bermula dari pejabat je la..Ni kira kes 'tolong mak' la...hehehe...

Kawan2, doakan aku berjaya untuk langkah seterusnya ye...Aminnn...:D

::MamaHasifComel::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PENYUSUAN SUSU IBU TANGGUNGJAWAB BERSAMA

"Aku dah tak menyusukan. Buat apa nak tahu pasal susu ibu?" Alamak, selalu betul Yus dapat pernyataan begini. Iya, memang benar se...