Rabu, 2 Januari 2013

Oh A.Z.A.M 2013 !

Salam...

Pagi tadi dalam kereta untuk ke tempat kerja, ade jugak terfikir2 azam tahun 2013...sebab tahun 2012 macam xde azam je?hihihi...yang penting semuanya berjalan lancar...Alhamdulillah...syukur...:D

Hmmm...so, pagi ni baru nak tengok2 balik apa yang perlu dicapai sehingga akhir tahun 2013 ni...ok..jom cekidaut!!

:: 1 :: Nak menyusukan Hasif sehingga 2 tahun! Owh...sangat3 penting sebab nak berikan yang terbaik untuk dia...Nak tebus balik 4 hari dia diberikan susu formula kat dalam NICU sejak mula dia lahir...Oh tidakkk...sememangnya time tu aku sangat jahil tentang penyusuan susu ibu kepada anak..Hasif, please maafkan mama...Mama sayangkan kamu...

:: 2 :: Nak sambung Master please! (proposal dah hantar, tp masih belum ada keputusan dari Universiti..hope dapat lah kan...Cadangan penyelia adalah Dr. Wan Zahari (bos lama) sbb dia tahu apa yang aku buat untuk universiti sepanjang tugas aku kat sini...

:: 3 :: Nak tambah anak ! Hahahaha...tapi pelaksanaan 'projek' hanya akan berlaku pada akhir tahun (sebabnya aku nak sempurnakan tugas aku sebagai ibu menyusu sehingga Hasif mencapai 2 tahun..In Shaa Allah..jika diizinkan...) haaaa..terang gitu penerangannya...:P

:: 4 :: Nak besarkan rumah...huhu..cadangannya nak tambah dapur sket..sebab sekarang ni dapur xde..terpaksa mengorbankan satu bilik untuk dijadikan dapur...n sgt x efisien...dapur basah kat temat lain, sinki kat tempat lain...ok, approved by encik sayang juga...yeay!

:: 5 :: Berharap agar bisnes Ariffbillah Habbatus Sauda akan dapat banyak permintaan... hmmm...penting juga ni sebab aku memang makan AHS ni sekeluarga...kawan2 yang amik pun banyak berikan komen positif...Alhamdulillah...:) kalau nak, just pm yus @ 012-3362820..

:: 6 :: Buat aqiqah untuk Hasif kali ke-2...kali pertama dulu dah buat tahun lepas masa Maulidur Rasul..(time tu hasif baru 3 minggu...disebabkan Hasif ni boy, so kena buat 2 kali la bersamaan 2 bahagian lembu...)

:: 7 :: Menyelesaikan kerja (SKT 2013) dengan sangat jayanya..Ok..itu perlu lah kan...kalau x, camne nak jadi ketua yang bagus...Jadikan kata2 Dr. Wan sebagai semangat..."..saya suka bekerja dengan awak yus...sebab awak sgt produktif!.." so, jadikan kata2 dia sebagai pendorong untuk buat yang lebih baik.. In Shaa Allah...:)

Ok, done...rasa2 nya tu je kot azam tahun 2013 ni...mcm sikit je? haha..Hope semua akan terlaksana..Aminnn...:D

xoxo

Mama Hasif yang comel..hik3..:P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PENYUSUAN SUSU IBU TANGGUNGJAWAB BERSAMA

"Aku dah tak menyusukan. Buat apa nak tahu pasal susu ibu?" Alamak, selalu betul Yus dapat pernyataan begini. Iya, memang benar se...