Khamis, 17 Januari 2013

Bos baru..alahai!

Salam guys...

Title pun mcm dah x berapa nak best kan...haha...sebenarnya, itu la yang terjadi...duh!!

Mulai 7 Januari 2013 aritu, aku dpt bos baru...Ganti bos lama sbb bos lama dah abis kontrak sbg Timbalan Pengarah kat pejabat aku ni...huhu...Sebenarnya bos baru aku ni memang orang dalam pejabat ni jugak..cuma pangkat dia lebih besar la..(of cos!) So, bermula la hidup bersama bos baru...

Mula2 agak stress sehingga produksi susu berkurang...tp tabahkan hati...cuma bila apa yang kita buat sentiasa dipertikai, so memang stress balik lah! huhuhu...:(

Bos baru ni senang kata dia 'x percaya' tugas2 yang dibuat oleh anak buah sehinggakan kerja2 aku yang terdahulu sentiasa dipertikai...(owhh..maybe bukan dipertikai, tp di'reject' )ya! banyak jugak projek aku di'reject'...penat buat drawing tu 2 bulan kot...tetiba, dia kata dia reject dan perlu bina semula (from ZERO okkkk!!!) ahhh...sgt benci...perubahan arahan pun sentiasa berlaku..Ini merumitkan kerja ok...Dan honestly , aku bukan lah seorang yang suka membodek / dibodek..(sbb tu x ramai yang suka aku..haha..sbb aku mmg straight bila dlm soal kerja).

Ok...

Kerja kena bersungguh sebab bos baru ni GILA KERJA! ahhhhh....bencilahhhh!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PENYUSUAN SUSU IBU TANGGUNGJAWAB BERSAMA

"Aku dah tak menyusukan. Buat apa nak tahu pasal susu ibu?" Alamak, selalu betul Yus dapat pernyataan begini. Iya, memang benar se...