Selasa, 1 Januari 2013

Majlis Makan Malam Rejimental PALAPES UTM

Ohhoooo...

2 minggu sebelum...

Hubby : syg, nak g Mess Nite x?
saya    : of course la nak! Bila?
Hubby : 29 Disember 2012 kat Pulai Spring..nak ikut eh? Nanti sedia je la eh
saya    : Ok..mestilah! hihihi...(mode : suke la tu..:P)

2 hari sebelum Mess Nite...

saya    : Syg, beg xde....kasut xde!! Make up semua xde...!!
Hubby : Laaaaa...kan aritu dah suruh sedia je...
saya    : Alaaaaaa...lupe...(buat muka comel sket) *_*
Hubby : g tepon mak suruh bawak beg..nnt kasut tu carik je kat umah ni...kan aritu ade kawan zana bagi kasut kan?
saya    : Haaaaa....betul tu! terus carik kasut mcm org gila..haha..:D

Ptg 29 Disember 2012 tu terus siap2 dgn kelengkapan yang mencukupi..Walaupun hubby x berapa suka saya pakai kebaya..tp baju tu je yang ade dalam almari kat umah Pulai Indah...Blasah je la...Lgpun kebaya tu masih longgar...ececece...jom kita tengok longgar ke x...:P

Kami berdua..ecececece...~~

Squad kopi : muahahaha...Muammar n wife, tuan ismadi n wife, tuan yusran n no wife,  hubby n me!

Daring habisss~~
 Ok..done with that Mess Nite...
Makan x sempat habis dah kena ambik! Ahhh..menci!

k bai...

xoxo

Mama Hasif yang comel..:P




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PENYUSUAN SUSU IBU TANGGUNGJAWAB BERSAMA

"Aku dah tak menyusukan. Buat apa nak tahu pasal susu ibu?" Alamak, selalu betul Yus dapat pernyataan begini. Iya, memang benar se...