Jumaat, 14 Oktober 2011

Salam Jumaat!!

Assalamualaikum...

Salam pagi jumaat!!
Lama x memblog..hehe..bz sgt kot...haha...bz ke??lalala~~:P
Minggu lepas minggu yang hampir sedikit bz...minggu ni boleh dikatakan setiap hari bz...kdg2 x sempat pun nak bukak buku muka...haha...yo la tu..cam bole caye...:P

Huhuhu...arini dah ari jumaat...tp aku rindu nak patah balik ari isnin dgn selasa aritu (sbb ade suami di sisi yang sentiasa layan aku mcm puteri...waaaa) minggu ni minggu tangkap cintan la dgn suami sendiri...muahahaha...sebabnya?ari isnin tu 1st time g check up kat klinik kesihatan pt.raja n dia menemani sehinggalah dapat scan 4D kat Klinik Nge tu...Dia dpt tgk bby dia dlm pewot ni haaa.. Sape yang x hepi kan kalau dpt tgk anak yang masih di dalam kandungan -sama pulak bentuk rupa muka dia dgn papa dia...hohoho~~Laki aku jadik eksaited..terlebih la kot..tu yang sampai jadik kes minggu cintan kami suami isteri...wohoooo~~sukenyeee...

Zana sayang sgt kat sayang...Cinta...rinduuuuu...aduyai...jarang betul dpt bersama di kala hari2 biasa ni...bilalah dpt duduk serumah n bekerja di bawah 1 naungan yang sama...sabar je la kan...

p/s: Sesungguhnya pagi jumaat ni aku sgt3 rindukan suami aku...waaaa~~~~ Dah la minggu ni dia x balik Kluang (ade bengkel muzik zapin pulok)..Jumpa minggu depan la gamaknyee....sob3...:'(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PENYUSUAN SUSU IBU TANGGUNGJAWAB BERSAMA

"Aku dah tak menyusukan. Buat apa nak tahu pasal susu ibu?" Alamak, selalu betul Yus dapat pernyataan begini. Iya, memang benar se...