Khamis, 27 Oktober 2011

Telefon oh telefon...

Salam..
Mulai arini sampailah 31 Oktober (Isnin) nanti aku mula sibuk dengan Majlis Konvokesyen UTHM kesebelas..Biasalah kehidupan sedikit tidak terurus apabila Majlis Konvo menjelang..haha.. (tp dah 5 hari suami aku cuti, menjadikan kehidupan aku terurus sket..wakaka...ngade..LOL)

Tapi yang kurang bernasib baiknya...apa yang aku rasa...tiap2 kali Majlis Konvo menjelang, time tu jugaklah bateri telefon kong...aiseyyy...lupa charge la...byk call org la...haihh...macam2...ni haaa, dah asyik bunyik tet3 byk2 kali diminta supaya dimatikan..kalau x, dia mati sendirik...waaaaa...menci2...apsal slalu je jadik gini...haih..sbr je la...

Selamat la aku menjalani 'kehidupan' utk 5 hari ni...

p/s : Dapat email pulak..Bengkel SKT ditunda ke 2-4 Disember...haihhh..dah dekat sgt dgn tarikh 'lahir'nya...Semoga semuanya selamat...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PENYUSUAN SUSU IBU TANGGUNGJAWAB BERSAMA

"Aku dah tak menyusukan. Buat apa nak tahu pasal susu ibu?" Alamak, selalu betul Yus dapat pernyataan begini. Iya, memang benar se...