Rabu, 28 September 2011

Aduhai urat...

Semalam aku dapat MC sebab sakit urat belakang yang amat sakit...g jumpa doktor, check urine n disahkan ade sedikit kencing kotor...OMG...bantu hambaMu ini Ya Allah...Doktor bagi ubat utk kencing kotor, tp x mo minum sbb long kata ubat tu rasa hancing..ok..aku lebih pasrah kne minum air kosong 3 botol drpd makan ubat tu..-alhamdulillah beransur ok..tp g bilik air x sampai 5 minit..sampai seluar kecik lencun ok...hahaha...xpe...:P

Arini pulak ade Kursus Kewangan Universiti..dok kat atas kusi rasa mcm dok atas simen yang keras...duhhhhh~~ sakit ulu hati n sakit belakang kembali lagi...alahai urat..bagilah aku rehat sket...xtau la pulak kalau2 ni pembawakan oleh anakku si comel ni...huhu...sabar je la...sakit ulu hati rasa mcm gastrik (wlpn x penah kne gastrik,tp sakitnya duhai...rasa mcm nak terkeluar dari dada ni...

p/s : Ya Allah, aku mohon engkau ringankan sedikit sakitku ini menjelang esok...amin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PENYUSUAN SUSU IBU TANGGUNGJAWAB BERSAMA

"Aku dah tak menyusukan. Buat apa nak tahu pasal susu ibu?" Alamak, selalu betul Yus dapat pernyataan begini. Iya, memang benar se...