Selasa, 6 September 2011

Masih mood raya??

Arini dah masuk ari ke-8 syawal..Arini jugak ari masuk kije aku..huahuahua..Malasnyeeeeeeee..

Pagi2 lagi dah kne sergah dgn boss..Tanya pasal itu ini renovation bla bla bla...Aduyai boss..Baru suku jam masuk opis dah kne sergah ke?alahai..

Maafkan aku boss..Time permohonan renovation bla bla bla tu aku tgh x sihat...byk pulak kne buat time gini..-kak ana cuti pulak..rupa2nya salah information..nasib3..

masihkah dalam mood raya aku ni? hurmmm..mcm ye..mcm x..dok umah macam raya lah! tp bila balik ke tempat kije, mcm xde pun raya ni...

p/s: aku rindu Pulai Indah aku..Syawal aku..ok..keje plis!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PENYUSUAN SUSU IBU TANGGUNGJAWAB BERSAMA

"Aku dah tak menyusukan. Buat apa nak tahu pasal susu ibu?" Alamak, selalu betul Yus dapat pernyataan begini. Iya, memang benar se...