Rabu, 22 Disember 2010

Peperiksaan Perkhidmatan Staf Awam

Assalamualaikum W.B.T dan salam sejahtera..

Bermulalah satu peperiksaan yang menyeksakan hidup..sebelum disahkan jawatan sebagai ahli Kumpulan Pengurusan dan Profesional Universiti..Peperiksaan Perkhidmatan Staf yang berlangsung pada 20 disember hingga 22 disember 2010 sangat2 menjadikan kehidupanku sedikit terganggu. Apa tidaknya, setelah bertahun tidak menghadap buku untuk tujuan peperiksaan, kali ni ada pulak peperiksaan mengenai perkhidmatan sepanjang di sini.

Alhamdulillah, buat hari yang pertama untuk peperiksaan yang melibatkan Pengurusan Universiti dan perlembagaan Persekutuan telahpun selesai dengan baiknya. Cuma soalan objektif yang sedikit keliru membuatkan aku tidak keruan. Cuti sabatikal?Apa tu? Cuti kerantina? Apa tu? Perkhidmatan Akademik?(mcm x ambil peduli pula)..macam2 la...doa2 semoga peperiksaan kertas 1 tu lulus..

Pada 21 disember pula, peperiksaan mengenai Perintah Am telah dilaksanakan. Dan Alhamdulillah, aku dapat menjawab kesemua soalan dengan hati yang tenang. Insyaallah..Semoga Tuhan merahmati segala yang aku lakukan.

Hari ini pula, 22 disember 2010..Peperiksaan Pengurusan Kewangan. Harapkan aku lulus pada semua kertas peperiksaan. Insyaallah..

OK..i gtg..nak g periksa...Good Luck to ME!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PENYUSUAN SUSU IBU TANGGUNGJAWAB BERSAMA

"Aku dah tak menyusukan. Buat apa nak tahu pasal susu ibu?" Alamak, selalu betul Yus dapat pernyataan begini. Iya, memang benar se...