Isnin, 12 Disember 2011

12.12.2011

Assalamualaikum W.B.T.

Arini dah masuk 12 Disember dan aku masih di sini menghitung hari...At last! Aku dah isi borang cuti awal (sblm bersalin) n dah xde mood pun sbnrnya nak kje..sakit2 badan dah mula terasa...tangan dah mula mengembang...huhu..mcm ni ke dugaan nak bersalin yek?huhu..

Ape2 pun, aku mengharapkan agar aku dpt bersalin secara normal dan diberikan kesihatan selepas bersalin bersama kesihatan anakku nanti..Di kesempatan ni, nak mohon ribuan ampun dan maaf sekiranya terdapat silap dan salah dan memohon agar kalian dapat mendoakan kesejahteraan kami semua...amin Ya Rabb...

p/s : berdebar menanti waktu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PENYUSUAN SUSU IBU TANGGUNGJAWAB BERSAMA

"Aku dah tak menyusukan. Buat apa nak tahu pasal susu ibu?" Alamak, selalu betul Yus dapat pernyataan begini. Iya, memang benar se...